Oefenen

Soms maakt iets dat je ziet of hoort een bijzondere indruk. Soms maakt het iets los! Het zien van de volgende film gaf me de woorden voor mijn huidige proces...


The force!

Dat waar ik me jaren tegen heb verzet.
De angst. Het denken! Mijn denken...

Door blijven gaan. 
Meten aan (wat) anderen (vinden). 
Mezelf niet zien en gezien willen worden!?

De 'wat maakt'-vraag rondom awareness.
Er ontstaat bewustWORDing...stapje voor stapje...
Bewust(mogen)ZIJN (en) oefenen!
Ont-dekken.
Ont-wikkelen.
Ont-moeten...
...mijn pad!

Een peacefull en LIEFdevol leven.
Ruimte nemen om te zijn wie ik ben.
De rust. Bewijzen valt stil.
Mezelf zien, een ander nodigt uit hen te (mogen) ZIEn.
NieUw (of hét) LEVEN!? 

Het zekere weten loslaten.
Net als de angst.
Vertrouwen dat het zich in het moment ontvouwt!

Het is VOELbaar EN ik OEFEN...


(...en dan de twijfel om het te posten, het denken 'wat zouden anderen...' thnX Lee!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten